Betonové jachty WAS: (Betonove reprobedny neb neco pro opravdove HIFIsty)

hwnews.martin.vorel@arms.cz hwnews.martin.vorel@arms.cz
Pondělí Únor 6 19:09:51 CET 2006

Panove ...panove...jste zrali na Admin Stop :/
Myslim ze by jste meli prestat fantazirovat a vestit z ruky ...
Wiki pravi:
Zelezo 7,86 g/cm3
Cin 7,310 g/cm3
Olovo 11,34 g/cm3

Takze v PbFree vlne pujdou kombinacky ke dnu. Ve standadnim PbSn
euktektiku budou plavat.
Rad bych aby toto byl posledni prispevek na toto tema, ktere s tematem
spolecne snad jen ty imbusy plovouci ve 'vlne'
M.

P.S. admiiin