WD

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Únor 6 14:25:31 CET 2006

Radek Sztwiorok wrote:
> No volani WD je pouze v rutine ktera cte di vstupy a nastavuje do.Dva vstupy
> se kopiruji primo na vystup.Kombinace po zatuhnuti neodpovidá tomu co by tam
> melo byt(proto jsem psal nahodne nastavene piny).Kdyby zustal viset kdekoliv
> jinde tak by ho mel WD shodit jenze jsou tam ty pulzy,ktere WD stale
> resetuji.

No ved prave. Este raz opakujem: preco si myslite, ze je to jedine
miesto, kde sa v programe cvici s WD pinom? Naozaj ste skumali aj "medzi
instrukciami"?

No samozrejme to moze byt aj celkom inak, mozno to jadro moze byt v
nejakom vadnom stave, len sa mi to akosi nezda. Mozno beha PC niekde v
tej "nedefinovanej" oblasti, ale ani to sa mi nezda. Proste sa mi nechce
verit, ze by '2051 cvicila tym pinom "nahodou".

> Kazdopadne by ho mel rucne vyvolany reset shodit a neshodi.Pomuze
> doopravdy jen vypnout a zapnout.

To mi je zahada. Znova, bez znalosti vnutornosti 2051 tazko povedat.
Este samozrejme by bolo zahodno sa pozriet, ze ak je to v zaseknutom
stave a stlaca sa ten cudlik (a neresetuje sa to), ci cvici noha RESET
procesora (t.j. zistit, kto je vinnik v tejto zahade, '2051 ci 1232).
Samozrejme je vhodne sa pozriet aj na to ci a ako kmita oscilator a ako
vyzera napajanie...

wek