precteni uzamceneho PIC 16C717

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Únor 6 12:23:32 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 6.2.2006:

> Na ferzce nebo proste pilnikem se odbrousi co jde odbrousit
> nechanicky a zbytek se da rozpustit v parach kyseliny dusicne, jde
> to relativne dobre i když to docela trva.

No nemam ty pary :-)

> Problem je co s tim dal, bez poradního mikroskopu a ideálně
> mikromanipulatoru to je dal neresitelne.

No nic dal, ja jen rikal, ze by to mohlo byt zajimave to rozpustit a
koukat se na to.

> Pokud potrebujete zasahovat do struktury chipu neobejdete se bez
> vybaveni na litografii v rozmerech technologie v které je vyroben
> dany IC. Nam stacilo precist z chipu cca 64bitu informaci a hrali
> jsme si s tim tyden a to jsme vystacili s optickym prectenim,
> nehledat v tom zadnou vedu, proste jsme nasli EEPROM a v
> monochromatickem svetle slo poznat jakou hodnotu ma bit.

To je videt ty jednicky a nuly? To jsem teda netusil, ze to bude
takhle videt. Tak to je teda jeste zajimavejsi.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz