WD

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Únor 6 11:16:34 CET 2006

Radek Sztwiorok wrote:
> Ano to uz jsem jednou resil kdyz jsem mel sofwarovy WD a program mi odskocil
> az nekam do prazdne flasky.Odskoky od te doby davam do cele falsh.Me to spis
> pripada jako by mu z nejakeho duvodu prestalo casovat jadro.Ale proc ? A
> proc to dela vic procesoru?

Mno neviem ako ste prisli na to ze "prestalo casovat jadro", ani neviem
co si mam pod tym presne predstavit.
Ste si isty ze tam nemate ziadne miesto kde by mohol program behat
dookola a cvicit s WD a nicim inym? Samozrejme musite ratat s akoukolvek
kombinaciou SFR bitov a PC moze nadobudnut aj hodnoty "uprostred
instrukcie".

Ako vravim, skuste este zvysit miero paranoie a cvicenie s pinom WD
viazte na vyskyt _vsetkych_ udalosti ktore maju v ramci daneho casoveho
useku nastat.

wek