Civka na PCB

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Únor 6 11:00:08 CET 2006

Zdravim,

No prave, ono to neni zcela trivialni, aby si to clovek pamatoval, ale na
druhe strane ani zas tak složitý, aby se to nedalo zvladnout:).

No a vzhledem k tomu, ze jsme "blaznivi" fyzici, tak jsem si něco jako
opsani z knihy ani nedovolil uvazovat:))).
Takoveto srandicky se u nas resi v elektromagnetismu, prvni rocnik.
Super je, ze se v elektromagnetismu pouziva matematika spadajici pod Analyzu
III, ktera se uci az o rok pozdeji:))).

S pozdravem,
                Marek Pavlu