RE: Elektrická špirála - ohrev TUV

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Únor 5 22:20:12 CET 2006

Nevim jak si cenis vlastni cas + jake mas moznosti. Ja podobny problem
resil pred dvema roky.
V nabidce Tatramatu www.tatramat.sk je dosti velky vyber obojzivelnych
bojleru a cca 30 let zkusenosti (z domova u mamky) zivotnost je cca
10let.

Mam obojzivelny bojler, vodu zahrivam z plynoveho kotle pres trojcestny
ventil (? asi tak se to jmenuje) a elektricka cast je napojena, dobre
odzkousena a momentalne na jistici odpojena.

Plynovy kotel mam bez zasobniku TUV a prave ten bojler tvori ten
zasobnik.
Bojler ma 80 litru a ten plynak jej zasobi teplem tak, ze se muzeme
vsichni postupne bez problemu koupat, az na manzelku, ta musi mit vodu
tak teplou, ze ja bych se spalil.

Myslim, ze v tom pripade se neda zas tak hodne usetrit a vlastni vyrobe.

1 kWh z plynu stoji asi 70 hal, z elektriny pri nizkem tarifu asi 1,20
Kc. ... nevim jak na Slovensku.

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

informacni portal WWW.ELEKTRONIKA.CZ