Odhlucneni (bylo: Betonove reprobedny)

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Neděle Únor 5 20:47:35 CET 2006

ZprávaTakže zhruba tak. Tyhle stěny izolují mnohem lépe, než by se na první pohled zdálo. Jen musím podotknout, že nemám subwoofer, jeho vibrace by se patrně nesly spíš podlahou.

toto sa da za par kacek vyriesit odhmotnovacimi hrotmi.

u nas mame priecky sadrokarton/vata/sadrokarton. a je pocut aj hlasnejsie hovorene slovo.
: (

OK

  ----- Original Message -----
  From: Pavel Kořenský
  To: 'HW-news'
  Sent: Sunday, February 05, 2006 8:33 PM
  Subject: RE: Odhlucneni (bylo: Betonove reprobedny)

  No, já mám praktické zkušenosti z bytu.

  Je to mezonetový byt v takové té novostavbě, kde v horním patře (podkroví) je pokoj od sousedů oddělen nikoli cihlou, ale kombinací sádrokarton-vata-sádrokarton-vata-sádrokarton, takže celkem tři sádrokartony a dvě vatové vrstvy.

  Když jsem uvažoval o přesunu domácího kina z obýváku do volného pokoje v podkroví, dělali jsme se sousedem (který má na druhé straně té příčky ložnici) nějaké pokusy, abych předešel nějakým budoucím hádanicím v pozdních nočních hodinách.

  Takže jsem prozatímně rozestavěl bedny, pustil jsem nějaký dynamický film a postupně jsem stupňoval hlasitost. Soused měl cinknout na telefon, pokud by ho to v jeho ložnici rušilo. Když jsem měl regulátor hlasitosti na cca. 3/4 maxima a v místnosti se skoro nedalo vydržet, tak soused zavolal, že je to u nich dost zřetelně slyšet. Nebylo to slyšet nijak dramaticky, ale při usínání by to asi vadilo. :-)

  Takže zhruba tak. Tyhle stěny izolují mnohem lépe, než by se na první pohled zdálo. Jen musím podotknout, že nemám subwoofer, jeho vibrace by se patrně nesly spíš podlahou.

  Zdraví PavelK