Betonove reprobedny neb neco pro opravdove HIFIsty

Petr Simek psimek@jcu.cz
Neděle Únor 5 20:06:41 CET 2006

On Sun, 5 Feb 2006, Dee Jay wrote:

> Původní je 25cm silná zeď z calofrigových tvárnic - je tady slyšet
> absoulutně všechno
> přemýšlím jak to vylepšit,původní idea byl sádrokarton a vata - řekněme
> 15-30 cm - mám
> však obavu a toho ,že  plechová konstrukce namontovaná na té stěně bude zvuk
> přenášet.
> Ptal jsem se spousty lidí - nikdo mi nedal kloudnout odpověď - poslední
> varianta byla, vyzdít
> před to příčku z Ytongu a mezi to vatu / někteří říkají že je to blbost
> :o( tak fakt už nevím
> Má s tím to někdo zkušenost ?

Existuji takove desky z neceho recyklovaneho, vypada to jako tuzsi molitan
lisovany z barevnych kousku cehosi. Docela to tlumi. Kdyz je date nebo
prilepite k te zdi a na to udelat drevenou stenu z palubek ktera bude
pridelana na tramky ukotvene na zemi stenach a stropu nemuselo by to mit
zadnou 'tvrdou' vazbu na tu 'hlucnou' stenu. Otazka je kolik zvuku se pak
bude prenaset podlahou (tam by to resil koberec) a kolik stropem (tam se
to moc resit neda..)