Betonove reprobedny neb neco pro opravdove HIFIsty

Dee Jay mrdeejay@seznam.cz
Neděle Únor 5 18:03:56 CET 2006

Zdravim vsechny

Možná nás Admin za chvilku "zabije" no ale akustika sem přece taky trochu
patří :o)
Jak se tu bavíme o tom útlumu tak právě řeším problém jak odhlučnit zeď od
sousedů
Původní je 25cm silná zeď z calofrigových tvárnic - je tady slyšet
absoulutně všechno
přemýšlím jak to vylepšit,původní idea byl sádrokarton a vata - řekněme
15-30 cm - mám
však obavu a toho ,že  plechová konstrukce namontovaná na té stěně bude zvuk
přenášet.
Ptal jsem se spousty lidí - nikdo mi nedal kloudnout odpověď - poslední
varianta byla, vyzdít
před to příčku z Ytongu a mezi to vatu / někteří říkají že je to blbost
:o( tak fakt už nevím
Má s tím to někdo zkušenost ?

Díky za každý názor /zkušenost

DJ