[OT] Moebius aneb fakt hodně OT dotaz :-)))

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Únor 5 08:10:57 CET 2006

Pavel Kořenský napsal(a):

> Jde mi o něco jiného. Je vůbec fyzikálně možné vytvořit vlak, který by
> se pohyboval po Moebiově smyčce ? A pokud ano, lze to nějak simulovat,
> řekněme na modelovém kolejišti rozchodu H0 ?
>

> Díky za libovolně šílené nápady. :-)

No, proc ne...

1) je potreba mit "oboustranny pas koleje" a to navic takovy, ktery
pujde (na rozumne delce) prekroutit o 180

2) je potreba vyresit uchyceni kol ke kolejim, protoze vuz (vlak) pojede
   castecne vzhuru nohama (kolej profilu T a bocni/spodni pomocna
kolecka apod.)

3) otazku napajeni ted nechavam stranou (nechce se mi premyslet o zmene
polarity koleji), takze mozna pomoci stredni koleje? Ta by mimochodem
mohla slouzit i jako to uchyceni.

4) taky bych chtel mit tolik casu...

--
Jirka