zdroj prudu 300mA, problem so stabilitou :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Únor 4 12:51:40 CET 2006

Mam taku vikendovu otazku - stabilita tohoto zapojenia
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/cal.pdf
Obidve polovicky su napatim riadene zdroje prudu. Horna 300mA, dolna
10mA. Vystup je asi 10m twisted kablom pripojeny na kalibracne vinutie
prudoveho transformatora. Robil som to len velmi narychlo bez nejakeho
vacsieho rozboru situacie. Do serie ku snimaciemu rezistoru som dal malu
cievku aby sa obmedzilo pracovne frekvencne pasmo a v dobrej viere aj
zamedzilo oscilaciam :-) Bohuzial to kmita na ca. 20MHz (dokonca obidva
kanaly). Po odstraneni cievky to kmita este viacej :-)
Vzhladom na to ze nerozumiem elektronike chcel by som sa spytat
analogovych gurus co s tym :-) Problemy typu je tam 0.1% rezistor v
serii s cievkou neznameho odporu neriesit, je to len nacrt.
Dik,
balu