software na kreslenie digitalnych signalov

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Únor 3 22:16:47 CET 2006

V grafickom editore to samozrejme viem nakreslit, ale ide mi skor o to
aby mi ten program trochu pomohol, napriklad sam vygeneroval hodiny, po
kliknuti napr. zmenil uroven a pod. Proste aby som mohol tvorit priebeh
a nemusel to vzdy prekreslovat.
Nieco som uz hladal, ale nasiel som len platene riesenia. V tom pripade
sa da samozrejme vyexportovat bitmapa zo simulatora, co je posledne (ale
iste) riesenie.
b.