Jedna anténa pro dva telefony

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Únor 3 18:43:40 CET 2006

Konkretne  treba u CT1+ (886/932 MHz) je uvnitr BS i MS duplexer, takze
pokud umistite u BS dve anteny vedle sebe, nemuze to take vadit a
zahlceni prijimace BS nehrozi, jelikoz obe BS pracuji na stejnem TX ( v
rozsahu preladeni cca 1 MHz ) a to same RX .... takze vysilani BS dejme
tomu na 932 MHz nemuze vadit prijmu vedle umistene BS na kmitoctu 886
MHz, pte na strane prijimace je duplexni filtr, jehoz prijimacova cast
silne potlacuje vlastni TX BS natoz pak cizi a urcite slabsi  signal od
vedlejsi BS.

Jina situace je pri umisteni BS a MS u sebe , pokud je kazda z teto MS a
BS  soucasti jine dvojice.
Tam muze dojit k zahlceni prijimace diky signalu radove silnejsimu , nez
je uzitecny, byt je "kanalove" jinde laden .
Napsal jsem ten zaver dost krkolome , ale sloh mi nikdy nesel a vubec,
kdo vi o co go to pochopous.