Opticky synchronizator blesku

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Únor 3 13:43:58 CET 2006

Dusan Dolezal napsal(a):
> Nemam tu ted moc rozumne podklady, a navic bych to zatim nerad nejak moc
> zverejnoval, pac jsem to poslal do PE a melo by to tam letos vyjit, tak mi
> prijde blbe to predtim povesit nekde na web.

To je jasny, pokud to vyjde, treba si zase kvuli tomu po case koupim PE...

> [...]
> pro Linux (mam ted na mysli GDI a tak, ono to je sice v C++, ale kodu, ktery
> by se nemusel prepsat tam moc neni, skoro vsechno je o UI a komunikaci),
> takze soft je jenom pro wokna, uz i tak jsem stravil spoustu casu delanim
> dokumentace, aby to slo zverejnit, to je vzdycky nejhorsi se k tomu dokopat.
> Ale kdyby mel nekdy v budoucnu nekdo chut napsat software pro jinou
> platformu, klidne mu dam popis protokolu (snad by ho prekousnul... :-). Snad
> vas aspon potesim tim, ze cely software vcetne instalaku ma cca 160kB... :-)

Treba by ten stavajici soft chodil v emulatoru Wine... Spousta korektne
napsanych programu, co nevyuzivaji kdovijaka kouzla a knihovny z Win, s
tim nema problem. Jo a 160kB je pekna velikost - zase to ale zavani tim,
co jsem napsal vyse - nebo ne?

--
Jirka