Pripojenie LED ku CPLD

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Únor 3 12:41:34 CET 2006

+-100mA je Absolute Maximum Rating , jinak receno nic na co by onen IC sel
provozovat.
Pokud se nepletu tak je u těchto obvodu maximální proud závislý na velikosti
napájecího napeti a je nizsi nez 70(80)mA, mysleno suma proudu pro všechny
I/O. V datasheetu by na to mohl byt nejaky graf.

>mam taku zaciatocnicku otazku, pac sa mi to nezda... Chcem pripojit LED
diody a optocleny ku CPLD Xilinx Coolrunner XCR3512XL. V datasheete
pisu, ze maximalny prud je:

IOUT Output current, per pin -100 100 mA

co sa mi a) nezda a po b) je to velmi podozrive. Ked zatazim par pinov
100mA tak to IMHO zhori.
co si o tom myslite?
b.