DRM na VEF-206 -- uz skoro :)!

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Únor 3 10:44:57 CET 2006

> Nebylo by schéma pro inspiraci.

Mne to narozdil od kolegy Tomase zatim nehraje, ale pouzivam smesovac
s SA602 dle http://drm.sourceforge.net/download/drmconv.pdf
akorat VEF-206 ma mezifrekvenci 466kHz, takze pouzivam krystal 10MHz
a delicku :21 s 2x 74164. Na delicku je ale myslim nejaky lepsi obvod
z rady 4xxx.

Nikdy mi nevylezl SNR nad asi 13dB, nejlip jsem chytal BBC na 1296kHz
a DW na 3995kHz.

Proc mi to chyta blbe nevim, asi by to chtelo doplnit smesovac o
dolni propust a zesilovac, aby se to tu tak netopilo v sumu. A
prijimac taky neni v nejlepsi kondici, sotva chyta AM.

Podelte se take o zkusenost s poslechem (nebo aspon prijmem bez
poslechu, jako ja :-)), prosim.

ZdraviM.P.