Opticky synchronizator blesku

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Únor 3 10:31:18 CET 2006

Dusan Dolezal napsal(a):
> Oboje vlastni vyroba... Ja to tenkrat meril v dobe, kdyz to oboje jeste bylo
> ve stadiu vyvoje (taky na tom screenu chybi nejake ovladace), a jeste to ani
> neumelo ukladat prubehy, takze jsem tenkrat sejmul celou obrazovku a
> nechtelo se mi to orezavat...
>
> Doufam ze jsem vas nenastval, ze je to pro wokna... :-)))

Byt se smajliky, tak to ani jako for moc neberu. Pouzivam Win taky a to,
co nesnasim, je "necoonly", dnes zhusta mrkwonly, nekdy v budoucnu zase
mozna "linonly". Oboji je spatne. Moznosti je vzdycky vic (a to nejen v
oblasti OS) a je potreba se podle toho chovat... IMHO uplne nejlepsi je
volit "platformne nezavisla" reseni, s tim mam nejlepsi zkusenosti.

Nicmene k veci: nemuzete naznacit, co to bylo za "vlastni vyrobu", zda i
HW (jaky) atd.? Docela me problematika digitalizace na PC dlouhodobe
zajima, a to prave na urovni jednoduchych "udelatek"...

--
Jirka