Porty COM ve Win

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pátek Únor 3 10:08:25 CET 2006

Jestli jste instaloval teh shit software od Nokie, tak je to ono, chova se
silene a ze systemu se jen tak nevydrbe.
Pokud jinou znacku, tak nevim, jeste mam zkusenosti se SonyEric. a tam se to
chova celkem OK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Petr Tosovsky
Sent: Friday, February 03, 2006 9:55 AM
To: 'HW-news'
Subject: OT: Porty COM ve Win

Zdravim konferenci.

Nastal u me takovyhle problem. Chtel jsem dnes naprogramovat jednocipaka a
tak si pripojim programator na COM jako vzdycky. Najednou ovladaci program
hlasi ze port neni volny. Podival jsem se na to i jinymi programy a
doopravdy mam COM1 obsazeny a COM2 se ze Spravce systemu ztratil uplne.
Nevim kdy k tomu doslo, ale jeste tak pred mesicem jsem pres COM pripojoval
svuj mobil, takze to muselo byt v poradku.
Je mozne nejak zjistit ktery program si pro sebe obsadil COM port? Vedel by
nekdo proc zmizel COM2 ze Spravce systemu? Odebrani COM1 a restartem se nic
nezmeni.
Jdu se na to jeste podivat v Lx, uvidim jak se na to bude tvarit, ale prijde
mi to jen jako problem softwaru.

Tosa