AVR nastaveni hodin

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Únor 3 10:06:27 CET 2006

S touto resenou otazkou bych mel taky jeden dotaz. Pouzivam programator ISP/JTAG z MCU a kdyz jsem programoval naposledy procesory attiny2313, kdy jsem nejdrive ponechal fuses beze zmeny a jako prvni jsem udelal naprogramovani FLASH pameti,
tak se stalo u dvou procesoru, ze uz jsem je nemohl pres ISP vubec programovat a ani precist signaturu a ani nic jineho. Musel jsem postupovat tak, ze jsem nejdrive naprogramoval FUSES na hodonoty, ktere jsem potreboval (kupodivu ne vzdy se to povedlo napoprve) a teprve potom jsem mohl FLASH programovat kolikrat jsem chtel bez problemu.
Bylo by na toto chovani nejake vysvetleni? Fakt je ze pri cene tech 2ks procesoru bylo nejjednodussi je vymenit, ale stejne by me to zajimalo.

S pozdravem JK