Bluetooth karta do PCI?

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Únor 3 09:06:47 CET 2006

At 09:01 3.2.2006 +0100, =?ISO-8859-2?Q?Pavel_Kade=E8ka?= wrote:
>Pokud by nevadilo, ze to ma na sobe i wifi:
>
>http://www.msi.com.tw/program/products/communication/cmu/pro_cmu_detail.php
?UID=608

MSI jsem samozrejmne projel jako prvni, tohle combo bohuzel funguje tak, ze
pres PCI bezi jen WiFi a BT je pripojen pres USB header do oranzoveho
konektoru na kraji desky :-( To mi prijde jako silena ubohost a nechapu to.
Ta druha karta, co vypada jako samostatny BT je do nejakyho specialniho
slotu na MSI motherboard, coz je snad ve finale opet USB.

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz