AVR nastaveni hodin

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Únor 3 08:57:06 CET 2006

MK wrote:
> Ale vzdyt jsem psal, ze je mozne pouzit JTAG, pripadne ISP a pomoct si
> externima hodinama. V 95% to pomuze, a tech zbyvajicich 5% muze zachranit
> HVP a paralelni programovadlo (T51 to zvlada v pohode). Ale muze se stat
> (osobne se mi to povedlo), ze nepomuze nic.

Ja nie som na AVRka, ale chalani co ich tu preferuju(-vali) vyrobili za
hrst (cca.20) mieg (ako sa to spravne sklonuje po CZ?) ktore nemali ani
obraz ani zvuk (t.j. externy oscilator a ISP nefungovalo); zafungoval
len paralelny programator. Pritom neexperimentovali s fuses, ale
docielili to "korektnym" pouzivanim PonyProgu a toho klasickeho
udelatora ktoreho celu inteligenciu tvori jedna 74xx244.

wek