Notebook a porty

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Únor 3 08:49:05 CET 2006

On Fri, 3 Feb 2006, Zdenek wrote:

> Zdravim.
> Nejak zjistuji, ze je problem koupit novy NB s COM a LPT. COM se da
> celkem dobre vyresit redukci z USB, ale co s LPT? Redukce z USB
> existuje, ale jeji pouziti je omezeno prakticky na tiskarnu. Je nejake
> reseni (krome PCMCIA karty)? Nekupoval nekdo posledni dobou NB, ktery
> jeste nema amputovane porty?

Ja mam notebook Acer Travemate 380 a k nemu jsem si za 500,- koupil
adapter na ten 100pinovy systemovy konektor ktery se tam z boku nacvakne
a je na nem jeden COM a jeden LPT port. Dobre na tom je ze jsou hardwerove,
takze nepotrebuji zadny pitomy ovladac (jako ty USB bazmeky) a funguji
i v DOSu a v cemkoliv. Nabizeli mi k tomu i nejaky 'aktivni' asi za 5kKc
ktery mel umet i klavesnici a mys a buhvi co, ale tohle mi uplne dostacuje.