Zadrhavani mysi

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Únor 2 23:07:25 CET 2006

Mam podobny problem na jednom PC, take s mysi Genius. Zkouseli jsme 2 mysi
Genius. Mys s oznacenim Mrkvosoft mysuje normalne. Ted jsem se byl juknout a
je tam chipset VIA.
AZE

----- Original Message -----
From: "RVsoft" <rvicek@quick.cz>
To: "HWnews" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 02, 2006 10:12 PM
Subject: OT: Zadrhavani mysi

Zdravim,

jsem uz uplne zoufalej, ale od jiste nespecifikovane doby mi zacala
zadrhavat mys (geniuska optika). Neztraci se pulzy, ale mys na chvilku
zastavi a pak doskoci na odpovidajici misto. Deje se to ne trvale a kdyz
uz tak v celkem pravidelnych intervalech.

Dival jsem se do task managera zda si neco podezrele neukusuje s vykonu
procesoru, ale nic jsem nenasel. V servisech mam povypinano co slo a i
tak zadna zmena. Nepamatuji si nic co bych posledni dobou instaloval noveho.

Nejhorsi je ze si nevybavuji presne okamzik kdy to zaclo. Proste mi to
zaclo od jiste doby vadit a tak jsem si to uvedomil. Skoro mam podezreni
na okamzik kdy jsem umistil na sit ten domaci server s Win Serverem
2003, ale to si nejak nedokazu vybavit proc by to melo mit na to vliv.

Jinak XP SP2 aktualni zaplaty a deska Biostar VIF AMD Thunderbird 1200MHz.

Neresil jste nekdo neco podobneho? Preinstalovavat se mi to opravdu moc
nechce.

RadekCX