AVR nastaveni hodin

GT5 gt5@seznam.cz
Čtvrtek Únor 2 19:15:26 CET 2006

Diky za odpoved. Nasel jsem si to.
Takze muj problem neni v "bazmek" , ani v PonyProg2000 (v te nove verzi
co mam tak tam uz nelze deaktivovat SPI).
Takze mi pomuze uz jen asi paralelni programator? ... T51 od Elnecu by
to mohl umet?

Ponyprog v tomhle neni povedeny. Kohokoliv ty invertovane bity nastaveni
zmatou...clovek nastavi a pak se divi :(.

LP.

Zdravim,
> mam problem. Dostal jsem vic kusu "pouzitych" Atmega32. Problem je ze
> prosly rukama studentu stredni skoly,takze vetsina z nich se chova ze
> nefunguji. U nekterych jsem objevil ze problem je jen v nastaveni config
> fuses - resp. nastaveni zdroje hodin.

cca pred mesicem jem to tu popisoval, podivejte se do archivu

S pozdravem
MK