DRM na VEF-206 -- porad se nechyta MSC (doporucite stanice a dennidobu?)

Tomas tomaw@volny.cz
Čtvrtek Únor 2 16:01:28 CET 2006

Nejsilneji to tedka chodi kolem 17 00, po setmeni .S prijimacem jsem nedelal
nic ,je v nem docela siroky filtr s resonatory ,navic mam jeste filtr v tom
konvertoru.

Ten signal vypada na poslech AM  docela silne, ale je v nem dost sumu a
nestability.Takze ty udaje co ukazuje program bych rekl ze sedi.
Jako jedinou funkcni variantu pro poslech po cely den vidim prijem na
externi dratovou antenu ,nebo velkou ramovou ladenou antenu .
Chce to ale potom velmi odolny prijimac s dobrym filtrem.

Tomas Svoboda

----- Original Message -----
From: "Marek Peca" <marek@tynska.cuni.cz>
To: "Eletrika" <hw-list@hw.cz>
Sent: Thursday, February 02, 2006 3:39 PM
Subject: DRM na VEF-206 -- porad se nechyta MSC (doporucite stanice a
dennidobu?)

Zdravim,

misto prace dneska kravim s DRM, ale porad jsem jeste neslysel ani
bit zvuku. "Chytil" jsem nekolik stanic, krome vcerejsi BBC na
1296kHz taky NL Bouquet Flevo na 7240kHz, naznak Deutsche Welle a
snad RTL.

Chyti se postupne vsechny kanaly, az na MSC. Je mozne, ze ma opravdu
VEF-206 moc uzkou mezifrekvenci, jak tu nekdo rikal uz pred rokem? Az
bude chvilka casu, zkusim to zmerit.

Jak koukam na obrazky od kolegy Tomase, taky neco chytil a neco uplne
ne. Muzu se zeptat na nejakou osvedcenou denni dobu a frekvence?
Ja jsem si nikdy sireni vln dle pocasi, dennich a rocnich dob
nepamatoval. Vim jen, ze BBC jsem vcera vecer docela chytal, tedka v
podstate vubec.

A jeste dotaz: upravoval(i) jste si u prijimace sirku pasma
mezifrekvence nejakym zatlumovanim, nebo to funguje s puvodni?
(Ptam se, ze mam rovnez sovetsky prijimac -- byt z uzasne lotysske
VEF.)

Dekuji za tipy, Marek P.