DRM na VEF-206 -- porad se nechyta MSC (doporucite stanice a denni dobu?)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Únor 2 15:39:39 CET 2006

Zdravim,

misto prace dneska kravim s DRM, ale porad jsem jeste neslysel ani
bit zvuku. "Chytil" jsem nekolik stanic, krome vcerejsi BBC na
1296kHz taky NL Bouquet Flevo na 7240kHz, naznak Deutsche Welle a
snad RTL.

Chyti se postupne vsechny kanaly, az na MSC. Je mozne, ze ma opravdu
VEF-206 moc uzkou mezifrekvenci, jak tu nekdo rikal uz pred rokem? Az
bude chvilka casu, zkusim to zmerit.

Jak koukam na obrazky od kolegy Tomase, taky neco chytil a neco uplne
ne. Muzu se zeptat na nejakou osvedcenou denni dobu a frekvence?
Ja jsem si nikdy sireni vln dle pocasi, dennich a rocnich dob
nepamatoval. Vim jen, ze BBC jsem vcera vecer docela chytal, tedka v
podstate vubec.

A jeste dotaz: upravoval(i) jste si u prijimace sirku pasma
mezifrekvence nejakym zatlumovanim, nebo to funguje s puvodni?
(Ptam se, ze mam rovnez sovetsky prijimac -- byt z uzasne lotysske
VEF.)

Dekuji za tipy, Marek P.