Opticky synchronizator blesku

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Únor 2 15:06:04 CET 2006

Ne, nebojte se, ja nad tim tenkrat stravil dost casu, kdyz jsem delal ten
flashmetr a zpozdeni je zanedbatelne. Jestli chcete, muzu poslat graf
prubehu zablesku... Ono se vsude pise o tom, ze zablesk trva cca 1/1000
sekundy, ale neni to az tak uplne pravda, nabeh vyboje je prakticky
okamzity, ale zhasina docela dlouho.

Dusan Dolezal