DRM na VEF-206 -- uz skoro :)!

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Únor 2 13:36:40 CET 2006

Je to len moj problem alebo tie linky co posielate do konferencie idu
tak pomaly? Vcera 65kB obrazok od Kalina ani nedotiahlo a z liniek dole
mi to ide asi 200B/sec, po 20% obrazku to jednoducho spadne.
Internetove pripojenie mame urcite dobre, cern je medzinarodny uzol :-)
Doma som to tahal cez francuzske ADSL a islo to tak isto zle. Mam ca.
5mbps a na vsetko ine to ide skutocne tou rychlostou.
b.