Poradte jaey IP telefony

Pavel Brychta pavel.brychta@duhasys.cz
Čtvrtek Únor 2 09:19:09 CET 2006

Sipura - tusim ze ji ma kamarad a dokonce to umi s novym FW i CLIP. Urcite
techto hracek bude existovat spousta - ta SIPURA funguje dokonce trochu jako
brana s rizenim toku (nevim jak moc dobre - nemam osobni zkusenost).
Jinak aspon hruby seznam zde: http://podpora.802.cz/index.php?id=4f&s=4&
Vsem zajemcum o VoIP bych doporucil server http://www.telefonujeme.com/ -
velice plodny zdroj informaci...
Pavel Brychta
PS: Nejsem nijak interesovan na 802.cz - mnou uvadene odkazy vychazeji
jednoduse z toho, ze ji proste znam ;-)