Mezinarodni usmernovac

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Únor 1 21:29:26 CET 2006

Serych@panska.cz napsal(a):

> Co me udivilo je zpusob zapojeni tech tranzistoru. Maji totiz G natvrdo
> propojeny s S, viz prilozeny obrazek.
>
> A ted moje dotazy:
> Chapu to dobre, ze tam HEXFETy pri tomhle zapojeni vystupuji jako synchronni
> usmernovace, cili se chovaji vlastne jako diody s ultramalym ubytkem?

No to ne, anzto se na G nikdy vuci kanalu nevyskytne napeti, ktere by
byt jen pootevrelo system.... Je to cele nejake divne, jste si naprosto
jisty tim zapojenim?

> Nevite, kdo v CR mezinarodni usmernovace prodava v kusovce nebo pripadne cim
> to nahradit?

Mezinarodni usmernovace ma v sortimentu firma Polovo ;-)

Mimochodem: kdyz neco takhle shori, miva to svuj duvod... (ja jen abyste
zbytecne nevymenoval jeden za druhym).

--
Jirka