MIDI syntetizer

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Středa Únor 1 16:48:31 CET 2006

No ja nevim, proste jeden IO nebo maly plosnacek, ktery bude umet prehravat
midi sekvence. Nechci snad ani prvotridni kvalitu, ale taky zadny "bzucak".
Proste neco jako je ve zvukovych kartach.

ZN

----- Original Message -----
From: "GT5" <gt5@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 01, 2006 9:32 AM
Subject: Re: MIDI syntetizer

Zdravim,
omlouvam se za pozdni reakci. Mozna by jste mohl upresnit co dany MIDI
synth ma umet.
Napriklad jestli se ma chovat jako sampler, nebo rythm composer (bici),
nebo jako nejaka nedefinovana cerna skrinka(sound bank-sampler,synth) co
hraje zadane nastroje?

Mohu predat kontakt na cloveka co si postavil vlastni synth a sklada
vlastni muziku.
Sam se s Vami mohu pobavit na tema Rolland TR-909 , TB-303.
Jinak asi Vas nepotesim, je to zrout casu. Je mozna vyhodnejsi si koupit
hotove reseni a zapracovat uz jen na sound bank...

LP.