Ekonomizér EKUV A0513 od Aritmy

Petr Reznicek Bdaem@seznam.cz
Středa Únor 1 13:08:37 CET 2006

No Kotel je Viadrus cislo ted nevim, ale problem je urcite  v  ekonomizeru. Jelikoz pokud zapnu kotel normalne do zasuvky, vse je ok,
pokud do ekonomizeru, tak to v popsane fazi zacne spinat nejspis prave ten plynovy ventil. Koukal sem te na t o osciloskopem
misto nuly v klidovem stavu tam z tehle masiky prochazi pulvlny s amplitudou asi 30V. Jelikoz je to celkem maly oproti 220V tak
nejspis nedojde k uplnemu otevreni - nejsou vydet zazehy ohne v kotly. Ale randal to dela poradnej. Ruseni vznika spatnym ridicim signalem triaku na ekonomizeru. Tak shanim schema, abych to mohl trosku omrknout, nez se v tom zacnu hrabat.

Ale rady uvitam. Petr