OT: HW reseni SW problemu

Rt jr@siliconbrain.biz
Středa Únor 1 10:40:18 CET 2006

Rude hvezdy byly az do roku 1989 povinnym vybavenim kazdeho trakcniho
vozidla CSD, bez ktereho nemohlo na trat. Nad jinymi zavadami se obcas
privrelo oko, ale nad touto nikdy :-)).
Protoze odlevane hvezdy se kradly, byly v pozdejsich letech namalovany
primo na skrin lokomotivy. Krasne bylo, kdyz byla takova lokomotiva
spinava tak, ze nebylo poznat puvodni barvu, jen kousek skrine s hvezdou
se skvel cistotou.
--
Rt