Digitalni fotoblesk

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Únor 1 10:13:01 CET 2006

Uz jsem to psal do odpovedu panu Vickovi, tistaky bych asi sehnal a procesor
samozrejme muzu poslat, neni to problem. Kdyztak zbytek soukrome, at
neotravujeme ostatni...

S tou nebezpecnosti mate recht, kdyz si sahnete na nejakych tech 2-3G
nabitych na rekneme 500V, tak asi neni treba volat lekare. Mj. je to jeden z
duvodu, proc jsem to zatim nedodelal, nejak se mi nechce z zeny udelat vdovu
a z deti sirotky :-(( BTW znam se s autorem toho navodu na studiove blesky,
ktery uz tu probehl (http://fotoprostor.hyperlink.cz/Studioblesk.htm) a
licil mi, jak si vlastni blbosti sahnul na kondik "jenom" neco kolem 1G,
ktery nabil na "jenom" cca 380V (mel tam nejake stare ruske kondiky, ktere
nemaji izolovany plast a navic ho maji spojeny s jednim vyvodem, coz si
neuvedomil, a vzal do ruky dva kondiky, ktere mel zapojene seriove...). Pry
se probral pomalu na druhe strane pokoje, a rikal, ze to byl dost dobry
reset mozku... :-))

Dusan Dolezal