Digitalni fotoblesk

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Únor 1 09:29:39 CET 2006

No neni to problem, ale ten opticky synchronizator mam nekde doma, musit to
donest. A od tech blesku vlastne zadny navod neni, jenom jakesi torzo
schematu, ktery jsem hodil do Eaglu jenom kvuli tistaku, nejsou tam ani
popisy a hodnoty soucastek (a mozna se to behem realizace i nejak menilo, to
uz nevim, je to dost stare). Ja to posilal panu Vickovi jenom jako takovy
nahled ideoveho (a neprilis nepovedeneho) navrhu.

Uprimne receno ja uz tech blesku takhle ideove stavel vic, ale tohle byl
zatim jediny, ktery jsem dotahl do konce. Ale jak uz jsem psal panu Vickovi,
nejvetsi problem je s kondenzatory, koukal jsem kdysi na nejaky inzerat od
www.doe.cz, kde byly primo videt nejake bleskove kondenzatory od Epcos,
rikal jsem si ze se zkusim poptat, v jakem mnozstvi a za jake ceny by byli
ochotni neco dodat, ale jeste jsem se k tomu nedostal. Mozna kdyby se
domluvilo vic lidi, tak by se dalo vzit i nejake relativne vetsi mnozstvi.
Kazdopadne nabidka na
http://www.epcos.com/web/generator/Web/Sections/ProductSearch/ProductParamet
er/Capacitors/AluminumElectrolytic/Photoflash/Page,templateId=render,locale=
en.html vypada zajimave...

Dusan Dolezal