Digitalni fotoblesk

RVsoft rvicek@quick.cz
Středa Únor 1 09:10:22 CET 2006

No kdybych nechtel to obcas vzit i do terenu tak bych urcite nebadal nad
tim menicem, ale ja bych to obcas opravdu potreboval byt mobilni.

Krome te prirody take obcas fotim divadelni zkousky a ruznou dokumentaci
divadelnim predstavenim a tam je problem vetsinou s ostrym svetlem,
ktere potrebuji vykryt. Moje predstava je takova, ze dam tyhle dve
prenosne jednotky do hlediste a budu prave s nima vytvaret staticke
svetelne pozadi. Na tom jevisti je prave problem s tim, ze nelze pouzit
odrazy a primej blesk z mista foceni je nanic. Tahat kabely po hledisti
je problem nebo prinejmensim opruz.

Mam predstavu takovou, ze to budou dve bedynky s reflektorem napajene
kazda z vlastniho zdroje (asi lionky) a synchronizovane s moznosti vyberu.

No na ten flashmetr jsem se uz pred casem chystal (posilal jste mi
veskerou dokumentaci) a dokonce uz mam i vsechny soucastky pripravene
jen jsem nejak uvizl na DPS - mimochodem nezbyla Vam jedna?

Pokud chcete rad ty Vase fotokonstrukce zverejnim na mych strankach -
konecne jsem sehnal sponzora pro webhosting - tak se mohu o neco vic
rozmachnout. Pokud mate potrebu publikovat zridim vam pristup do
redakcniho systemu a muzete si tam clanky publikovat sam. Pokud nemate
cas tak to udelam sam. Ten optickej odpalovac mne samozrejme take
zajima. :-)

RadekCX

P.S. Omlouvam se za predesly prazdny mail.