OT [Mech][Topeni] vetraci a rekuperacni jednotky pro rodinne domy

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Středa Únor 1 07:15:59 CET 2006

Stěny i vnitřní příčky jsou K-kontrol + zvenku 5cm polystyren pod fasádou,
zevnitř 2cm polystyren a sádrokarton. Podlahy v přízemí mají podsyp a 15cm
polystyren. Okna jsou od děčínského Samatu... Ventilace kuchyň, koupelna
nucená bez rekuperace, ostatní přirozené.... V domku jsou ještě jako
náhradní topení krbová kamna, která ale téměř nepoužíváme. Regulace v každé
místnosti nezávislá, propojená na centrální ústřednu a na alarm - když
zaalarmuji tak se automaticky změní otopná křivka - možnost si GSM zapnout
topení v předstihu když přijíždíme domů. Jinak celkem pohodlné bydlení,
žádné lopocení s popelem uhlím apod. čisto, žádný smrad z topeniště, který
postupně proudí celý dům apod. Není to ideální ale je to kompromis možného a
snadno provozovatelného. Zatím mi fakt úspora cca 10000 za rok nestojí za ty
komplikace, ale je to každého volba a opravdu doporučuji dobře počítat,
protože i stavení práce a řemesla nejsou nic levného a pokud si nezvládnete
udělat (a nejde o šikovnost ale o čas) všechno sám tak budete moc platit...

Hezký den!

Pavel Rotter

Z čeho to máte postavené