Re: OT / Re: Strip cinu z DPS (tvrrrrda chééémie)

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Středa Únor 1 01:31:58 CET 2006

Nikoliv. Ono prave zalezi na tech empirickych podminkach. Se snizujici se
koncetraci FeCl3 schopnost rozpoustet med rapidne klesa. Ale u cinu to tak
neni. A lze tedy najit jakysi pomyslny bod (koncentrace FaCl3 + HNO3), kde
je rychlost rozpousteni medi dostatecne nizka, ale rozpousteni cinu
dostatecne vysoka. Na tin stripping je kolem 50 velkych patentu, takze je to
vcelku empricka "veda".

Jinak HF + H2O2 je jistota :)

Hezky den, Simon Cihelnik

Ufff, ale kdyz nasadim neco s chloridem zelezitym, prijdu i o tu med,
ne? Jinak ja jsem si myslel, ze cin je odolny chloridu zelezitemu, a
ze prave proto se nanasi jako rezist na urcitou dobu a pak se zase
stripuje a pokracuje nanaseni medi. Tak jsem z toho danek.
Petr Zahradnik, pocitacovy expert