FedEx (bylo OT: neuveritelne)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Únor 1 00:13:11 CET 2006

Zdravím,

já jsem věci od Sherline kupoval před cca. 7 lety.

Rozhodně bych neradil použít FedEx, protože to bude příšerně drahé
(zboží je přeci jen dost těžké).

Když jsem kupoval první hlavní várku, našel jsem si spediční firmu
(angl. forwarding agent), která za celkem mírný poplatek zajistila
dopravu do ČR lodí a pak kamionem. Trvalo to sice cca. 6 týdnů, ale
cenově to bylo velmi příznivé.

Druhou (menší) várku doplňků jsem objednával cca. o rok později a firma
Sherline mi to poslala normální poštou, jako balík či dva naprosto bez
problémů.

Každopádně jim zkuste napsat, jsou velmi vstřícní, komunikativní a jistě
pomohou vymyslet vhodnou formu dopravy.

Zboží tak či tak přijde v ČR na celnici a je nutné zaplatit clo
(víceméně zanedbatelné) a DPH. Tomu se neubráníte.

Vyzkoušet to tím, že si objednáte něco menšího nemusí fungovat. Pokud je
cena zboží méně než X (kde X je tuším 6000 Kč), tak Vám to přijde rovnou
na stůl, bez celních formalit.

Zdraví PavelK

P.S. Přeji hodně úspěchů při práci na těch strojích. Je skutečně radost
na nich dělat.