Predny panel - potrebujem poradit

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Únor 1 00:13:11 CET 2006

Zdravím,

tenhle mail asi dojde značně opožděně, protože mi nějak nefunguje SMTP
server pro odesílání pošty, ale přesto to zkusím...

1. Bublinky vznikají vzduchem, který se chytne mezi fólií a samolepkou.
Toho se lze dost těžko zbavit, pokud podklad "nedýchá".

V praxi jsem zjistil, že mnohem lepší je natisknout barevný panel na
papír a na ten nalepit matnou samolepící fólii. Bublinky pak nevzniknou,
zejména když se to ze strany papíru přežehlí žehličkou nastavenou na
velmi mírnou teplotu.

Ten papír pak lepím na panel oboustranně lepící vrstvou lepidla, co
prodává Conrad (prodává se ve formátu A4). Je to vlastně vrstvička
lepidla, které je mezi dvěma papíry. Sloupne se jeden papír a přitiskne
se to na kombinaci papír/folie. Pak se sloupne druhý papír a vznikne
něco jako samolepka, která se nalepí na panel a vyválí válečkem na
nudle. Eventuální bubliny se vytlačí k nějakému výřezu v panelu.

2. Přes matnou fólii není na displeji nic vidět. V místě displeje je
nutné fólii vyříznout a do otvoru v panelu vsadit rámeček buď s krycím
plexi nebo i bez něj. Pokud se tam rámeček nedá, je to celé takové
ožvýkané a nehezké. Rámečky různých velikostí prodává GM.

3. Pro tisk panelu na papír není úplně dobré použít inkoustovou
tiskárnu. Časem to vybledne.

4. Pokud by se uvažovalo o 50 kusech (podobně jako u plošného spoje),
stálo by asi za úvahu, zda se neobrátit na nějakou firmu, která vyrábí
přímo samolepící panely a fólie na klávesnice.

Zdraví PavelK

http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/DDS/klav15.jpg
Otazka je co s tym. Nechat tam to okienko? Nejak ho vyplnit? Nevyzera to

az tak velmi zle, ale pripada mi to nedokoncene. Tak babo rad... b.