matematicky problem - vyjadreni chyby?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Prosinec 31 01:18:22 CET 2006

az moc zrozumitelne. Niekto to teraz za domacu ulohu vysvetli ostatnym ;-)
ale k veci. Merias absolutnu velicinu (naboj) ale chces vediet aka je
relativna chyba. Sam si si na to odpovedal, relativnu chybu dostanes ako
podiel plochy (=naboja) ktora lezie do systemu a plochy (=zintegrovanej
hodnoty) ktora vylezie von. Stanovis si integracny cas a mas to, ci nie?
Pokial viem doba trvania prechodneho deja a teda vypoctu integralu je
konecna a dobre definovana (onych 25ns, inak dochadza ku chybe od
dalsieho bunchu).
Takze zintegrujes idealny bunch po dobu T=x ns (po odzneni tam budu uz
len nuly), zintegrujes odozvu po dobu T=x ns a podelis ich. Hotovo. Je
uz jedno ci ten podiel potom vyjadris v percentach, decibeloch, alebo
vynasobeny nabojom vstupneho bunchu v Coulomboch.
b.

p.s. jeden "bucket" RF je ale dlhy 2.5ns (1/400.8MHz) ale casticami je
vyplneny len kazdy desiaty odtial tych 25ns :-)