Pul-up resistory

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Sobota Prosinec 30 23:06:43 CET 2006

Ve vasem pripade je volba mezi RS422 a RS485 nevyznamna. Na jednu
stranu date napr. 75176 (stoji 7,- Kc) natvrdo nastaveny na vysilani
a na druhou stranu tentyz obvod nastaveny na prijem. Pro jednosmernou
komunikaci mezi dvema mcu je to vse (kdyz nepocitam bizuterii R a C).

O nekolik prispevku drive navrhoval pan Poucha v podstate totez. Jen
prizpusobene vasemu pozadavku, tedy tri kousky na strane mcu a tri
kousky na strane displeje (). Kdyz pouzijete bezny UTP kabel urceny na
pocitacove site, tak vam zbyde jeste jeden volny par na napajeni.

S pozdravem,
  Novalex