Nabijeni Ni-Mh 1 ks

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Sobota Prosinec 30 20:22:01 CET 2006

Nesledoval jsem thread, ale jde-li o nabijecku MW 5798, pak bych mel o schema
zajem. Mam ji a jeji mechanicka konstrukce nesnesla ponekud brutalnejsi
zachazeni deti. Plosnak je veliky a jeho material je zoufaly. Soucastky se
pri padech ze stolu odtrhavaji i s kusama cesticek :-)  Ted momentalne
nefacha, takze by se schema sneslo.

Diky

Jakub Serych