Plazma versus LCD

Dee Jay deejay@email.cz
Sobota Prosinec 30 11:53:38 CET 2006

Tak to mate sakra pravdu :-) v praci mam CRT 19 od LG už 2 roky a kolega si
zhruba
 ve stejne dobe poridil LCD od Aceru,no na tom jeho,se tedy v ECS CA DU
delat neda (on tvrdi jak je to super)
tak si nastavil vsechny podklady na cerny ,vypnul rastry atd...  jak
posunete carove schema to by vam vytekly oci.
Takze sem doma dlouho vzdoroval nez sem doma svoji 17tku ADInu z roku 98
vymenil za 19 tku LCD, 4ms
- nechal sem se obmekcit Jeziskem . Drobne sem upravil barvy,treba bilou za
sedou. Je to docela v pohode,ale
podani barev nemam zadne iluze ... zato mam na stole mnohem vic mista a co
se sem ted vejde bordelu navic :-D

Co se tyce televize,mam docela noveho CRT Quintrixe od Panasoniku a dlouho
si ho necham :-) (ve stand by ma asi 1W
zapnuty kolem 100W) jak sem se dival na LCD a Plazmy v ruznych hyper-super
tak nic moc ... jedine nekde sem videl
v chodu HDTV na LCD  napichnute na satelit ... tak to bych se nechal ukecat
:-D
Jak se rika :"vsude je neco a nikde vsechno" technologie uhani milovymi
kroky ;-) kdovi co bude za rok ,ze ...

DJ