Plazma versus LCD

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Sobota Prosinec 30 09:04:37 CET 2006

změřil jsem spotřebu Philips klasika 24" přístrojem z Lidlu, ukázal 76W.
Tak jsem zvědavý, jestli to dělá nevelký nastavený jas nebo co jiného. V
datasheetu asi tedy udávají maximální spotřebu, která se může od reálné
zřejmě dost podstatně lišit. Bylo by zajímavé zjistit reálnou spotřebu všech
technologií.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 29, 2006 10:45 PM
Subject: Re: Plazma versus LCD

trochu som si presiel prikon jednotlivych televizorov, len pre
informaciu... Pokial mate niekto dalsie udaje tak sem s nimi :-)

Plazma:
(P) 37" 325 W
(P) 42" 390 W
(I) 42" 291W
(P) 50" 515W
(I) 50" 348W, 420W
(P) 58" 665 W
(I) 60" 450W
(P) 65" 795 W

LCD:
(P) 23" 92W
(P) 26" 113W
(P) 32" 126W
(O) 40" 200W
(O) 46" 227W
(O) 52" 227W
(S) 57" 390W

Klasika:
(S) 20" 120W
(S) 24" 150W
(O) 24" 165W
(O) 36" 160W

S - Samsung, P - Panasonic, O - Sony, I - Pioneer
Este som si vsimol ze Samsung prikon LCD televizorov v datasheete
systematicky neudava, iba napatie.

b.