Opet DDS

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Prosinec 29 22:11:29 CET 2006

obvod vam mozem poslat ked sa vratim do prace, druhy januarovy tyzden.
So software som kompletne bezmocny, ale viem ze ten problem s
komparatorom bol odstraneny (nazval by som to len zlepseny) iba
ciastocne. Bohuzial moja ruka az na Tomasa nedociahne, nemam nastroje na
to aby som ho dokopal k nejake aktivite...
b.