Pul-up resistory

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Pátek Prosinec 29 20:05:08 CET 2006

Neuvazoval jste o prenosu pomoci RS485 a na strane displeje mit nejaky
mensi MCU? Pak byste mohl mit ten displej treba kilometr daleko (pri
patricne zpomalene komunikaci). Tedy pokud uz neni hardware hotovy.

Pro tak male mnozstvi dat neni potreba vymyslet zadne slozite
kontrolni mechanizmy, staci datagram poslat treba trikrat a na druhe
strane kontrolovat shodu alespon dvou. Krom toho staci obnovovat
displej parkrat za vterinu a ne jak v puvodnim projektu tisickrat (kdo
to stihne precist, ze). Pri rychlosti 9k6 to jde stihnout i desetkrat.

Pro informace o RS485 neni treba chodit daleko:
http://www.hw.cz/Teorie-a-praxe/Dokumentace/ART821-RS-485-%26amp%3B-422.html
http://www.hw.cz/Teorie-a-praxe/Dokumentace/ART705-Prenos-dat-po-linkach-RS485-a-RS422.html
  Novalex