Re: Pul-up resistory

David Rudol rudol@post.cz
Pátek Prosinec 29 17:00:59 CET 2006

Dobrý den,
s ULN2803 to šlo skutečně trochu lépe, hrál jsem si s pul-up resistory (od 1 k do 100 k)a odpálil jsem 2 kusy :-).nicméně
 výsledek byl pozitívní a již šlo něco vidět. Celé zapojení je display stáhnutý kdysi dávno s MCU - zapojení na vstupu pul up
100 k, 4094, na výstupech 4094 pul-upy 2k7 budící ULN 2804, na výstupu ULN2804 již bez pul up resistorů serio paralelní
zapojení vysocesvítivých diod. Rozhýbáva to 8052 - celé zařízení jsou stopky, měřené na 3 desetinná místa, měřící 2 časy
(tzn. 15 číslic). Bohužel se mi nepodařilo získat správnou hodnotu pul-upů. Bohužel jsem již nestihl stáhnout popis k těm
displejům. Poprosil bych tedy o nějaký další nápad :-] (velikosti pul upů....).

Děkuji za odpověď.

S pozdravem Porki