Plazma versus LCD

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Prosinec 29 16:28:25 CET 2006

Ja osobne se modlim aby mi 11let stary Panasonic 21" vydrzel jeste aspon
rok. Musim zatukat od zakoupeni bez jedine zavady vcetne dalkoveho ovladani.

Nicmene pokud odejde tak bez ohledu na to ktera technologie ma jake
neduhy pujdu do LCD - duvod je jednoduchy a to spotreba. Plasma zere 2x
vic nez CRT a LCD polovinu co CRT. Vzhledem k tomu kam se bude ubirat
cena elektriny tak vic neresim.

Na to abych poznal Voldanovou od Petrusky Susterovy mi staci i obrazovka
z osciloskopu. ;-)

RadekCX - http://www.cncnet.info