dotaz

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Prosinec 29 14:10:20 CET 2006

Podle mě se jedná o 1 řádek textu zobrazený na délku 1m, aby byl čitelný z určité vzdálenosti. Bude tedy asi třeba zákaznka přesvědčit na LED pole. A tento text se má na obnovovat na dálku, zadavatele zřejmě napadlo, že by použil přímo text z SMS.

To jsou mé dohady z tohoto podivného zadání...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com